10/08/2013

11364 - Parking - Java

11364 - Parking - Java
 package org.goro.uva;  
 import java.util.Scanner;  
 //11364 - Parking
 public class Parking {  
      static short testCases, shops;  
      static short min;  
      static short max;  
      static short val;  
      static Scanner scanner;  
      public static void main(String[] args) {  
           scanner = new Scanner(System.in);  
           testCases = scanner.nextShort();  
           while((testCases--) != 0) {  
                shops = scanner.nextShort();  
                min = 100;  
                max = 0;  
                while((shops--) != 0) {  
                     val = scanner.nextShort();  
                     if(val > max) max = val;  
                     if(val < min) min = val;  
                }  
                System.out.println((max - min) * 2);  
           }  
      }  
 }  

No comments:

Post a Comment